Članci

Kratki osvrt na privredu i finansijsko tržište u BiH

Privreda ima potrebu za razvijenim finansijskim institucijama i tržištem koje će ponuditi kvalitetne proizvode, neophodne za privredni rast i razvoj. Razvoj kompleksnijih finansijskih proizvoda zahtijeva razvijeno finansijsko tržište. Na našem tržištu preovladava bankocentrični sistem sa fokusom na komercijalno bankarstvo, dok investicijsko bankarstvo nije mnogo u  fokusu.

Više na: http://seef.ba/kratki-osvrt-na-privredu-i-finansijsko-trziste-bih/

 

 


E – usluga na papirni način ?

E usluga u svim normalnim zemljama podrazumijeva elektronsku uslugu korisniku klijentu zarad oslobađanja obaveze printanja, fizičkog hodanja i generalno smanjanja troškova poslovanja kako za klijenta tako i za samu instituciju.

Omogućiti nekome elektronski način komunikacije i poslovanja, a u isto vrijeme insistirati na papirantoj verziji nije ništa drugo nego nostalgija za prošlim vremenima ili bolje rečeno ostavljanje prostora za mito, korupciju ili generalno zloupotrebu zakoskih olakšica od strane poreskih inspektora.

Više na: http://seef.ba/e-usluga-na-papirni-nacin/ 


Naučni članak, autor Nijaz Salamović: “Zašto kompanije gube najbolje radnike”

Pitanje iz naslova koje je postavljeno ima tako očigledan odgovor. Najbolji radnici napuštaju kompanije i prelaze u druge isključivo zbog loših menadžera. To je glavni i jedini razlog.Postavlja se pitanje zašto se ovaj uslov ignoriše? Zašto viši nivoi menadžmenta u kompanijama zapošljavaju i promovišu loše menadžere na srednjem i nižem nivou? Još interesantnije je, kako tako loši menadžeri srednjeg i nižeg nivoa budu unaprijeđeni na više nivoe?

Više na: http://seef.ba/zasto-kompanije-gube-najbolje-radnike 


Naučni članak, autor Nijaz Salamović: “Odavanje priznanja kao ključ za motivaciju”

Motivacija zastrašivanjem i motivacija poticajem ne funkcionišu. Izjave tipa „dobro si to uradio“ ne izazivaju nikakvu reakciju. Odavanje priznanja uključivanjem cijene svi zaposleni i ako želimo odati priznanje uključivanjem na prigodan način, moramo odgovoriti na pet pitanja. Šta je osoba napravila? Kako je to napravila? Radi koga je to napravila? Zašto je to napravila? Kakvu korist imamo od toga? Šta je preduzeće u cjelini ostvarilo od toga u cijelom procesu. Ovdje su također i tri koraka odavanja priznanja uključivanjem. Kao prvo, prikupljanje činjenica. Drugo, učinimo to odmah. Treće, treba to iznijeti u javnost, s tim da moramo biti veoma pažljivi.

Više na: http://seef.ba/odavanje-priznanja-kao-kljuc-za-motivaciju/